Ayrılmaz İkili FikriMühim


FikriMihim anketlerden sonra ilk kez denemem için  Ayrılmaz ikili kiti gönderdi. Ayrılmaz ikili Nescafe Classic ve Coffee mate..Deneyip fikirlerimi onlarla paylaşmam için. Kahve tutkunu birisine gönderilebilecek en güzel hediye.. Yeni evimde ilk aldığım hediye olması nedeni ile de beni çok mutlu etti.. Bir paket bana bir pakette dostlarıma ikram etmek için..




Dostlarla sohbet eşliğinde içilen kahvenin tadı bir başka benim için. Bir de gece bloguma yeni tarif eklerken yalnız, sessiz bir ortamda bana eşlik eden az caffee mate, yoğun nescafe şekersiz kahvem..:)) Neredeyse her gün 3-4 fincan içiyorum.. Önce kokusu beni etkiliyor, sonra tadı..:)) Kahve tiryakisi olabilir miyim ?.. Öyleyim galiba...:))


Fikri Mühim tüm markalarla ilgili fikrimizi soruyor, bir tüketici olarak kullandığım beğendiğim yada beğenmediğim ürünler hakkında fikrimin sorulması beni memnun ediyor. Sordukları sorulara açık yüreklilikle o markalar ve kullandıklarım ile ilgili fikirlerimi yazıyorum. Teşekkürler Fikrimühim.. Teşekkürler Ayrılmazikili..

Henüz FikriMühim üyesi değilseniz tık..tık..

Yorumlar

  1. inşallah daha nice nice hediyelerin olsun.. afiyetle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.. Daha iyileri senin olsun.. Sevgiler..:))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keçi Ayağı

Tam Buğday Unlu İçli Pişi

Avakado Salatası